Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ ΣΕΞ ΠΟΥ ΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ..

Πες μου και άλλα, πες μου και άλλα(και εγώ θέλω να ακούσω μάλλιασα πια..) 

- «Σ' αρέσει, μωρό μου, σ' αρέσει;» (εσύ τι λες αν δεν μ'άρεσε εδώ θα καθόμουν??)


- «Είσαι η καλύτερη» (Μωρ' τι μας λες, μπράβο μου, τώρα μ' έφτιαξες!)

- «Τι σου κάνω;» (Ε, τι μου κάνεις, τίποτα στην πραγματικότητα, αλλά μην το κάνουμε και θέμα.)



- «Τι άντρας είμαι εγώ!» (Μαλ...ας.)


- «Παρ' τα μωρή άρρωστη/πουτ...να/καρ..λα/ξεσκι...ένη/κατσίκα κλπ» (Να σου πω, σε ποια νομίζεις ότι μιλάς, με ήξερες και από χθες; )



- «Θα σου ξε...ίσω τον κ*λο» (Θα σου κάνω μήνυση)


- «Mη σταματάς, μη σταματάς, μη σταματάς!» (Ναι, τώρα το θυμήθηκες να αργήσεις που είμαι εγώ από πάνω η ξεγοφιασμένη.)

- «Ο φίφης μου έγινε πέτρα/σίδερο/γρανίτης κλπ» (Ταφόπετρα έγινε, αλλά θα μείνει μεταξύ μας.)

- «Νιώσε το κοντάρι μου!» (τ'ο'χει χάσει ο κόσμος)

- «Aααχ, έρχομαι» (Δεν θα με βρεις εδώ.) 





-Φτιάξε με (τι άλλο να κάνω η χριστιανη)




-Στύσου  (τώρα ειναι που παίρνουμε πόζα??)


-πάρτον όλο μωρό μου (τι είναι ο λαιμός μου σωλήνας???)


-πω πω δεν αντέχω άλλο (σιγά θα μας μείνεις στα χέρια)
  


-Κούνα το μανάρι μου (πόσο πια ξεβιδώθηκα η γυναίκα)


-Σκύψε ευλογημένη (γιατί εξομολόγηση θα κάνουμε??)



http://astrapinews.blogspot.com/

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης