Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Της Έκοψε Τα Δάκτυλα Επειδή Φοιτούσε Στο Πανεπιστήμιο

Την παραδειγματική τιμωρία ενός άνδρα από το Μπαγκλαντές ζήτησαν την Πέμπτη ακτιβιστικές οργανώσεις μετά την…ομολογία του ότι έκοψε τα δάκτυλα του δεξιού χεριού στη γυναίκα του, μετέδωσε το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο BBC.
Σύμφωνα με την Αστυνομία ο Rafiqul Islam επιτέθηκε στη σύζυγό του όταν διαπίστωσε ότι παρακολουθούσε μαθήματα στο Πανεπιστήμιο χωρίς την άδειά του.
«Ο 30χρονος άνδρας είναι οικονομικός μετανάστης στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Η.Α.Ε.) και φέρεται να έδεσε την 21χρονη Hawa Akther Jui νωρίτερα μέσα στον Δεκέμβριο πριν της κόψει τα πέντε δάκτυλα», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Το απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε στην πόλη Ναρσίνγκντι και δείχνει για άλλη μια φορά τα υψηλά ποσοστά ενδοοικογενειακής βίας που υπάρχουν στην ασιατική χώρα. Τα φαινόμενα κακοποίησης στο Μπαγκλαντές αποτελούν καθημερινό φαινόμενο.
«Όταν γύρισε πίσω στο σπίτι, μου είπε ότι ήθελε να μιλήσουμε. Ξαφνικά με ακινητοποίησε και αφού μου έκλεισε το στόμα με ταινία, μου έκοψε τα δάκτυλα», δήλωσε η Hawa Akther Jui στο βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο BBC.
«Ποτέ δεν αποδέχτηκε τη ροπή μου προς τη μόρφωση», πρόσθεσε.
«Οι γιατροί μου είπαν ότι τα δάκτυλά μου θα μπορούσαν να “κολληθούν” μέσα σε έξι ώρες αλλά αρνήθηκε να τα παραδώσει στην Αστυνομία. Τελικά με τη διαμεσολάβηση ενός συγγενή αποφάσισε να φανερώσει το μέρος όπου τα είχε κρύψει. Ήταν όμως πολύ αργά. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα έχανα τα δάκτυλά μου επειδή ήθελα να σπουδάσω», επεσήμανε επίσης.











mychannel.gr

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης