Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Έλενα Παπαβασιλείου: «Δεν θα κλωνοποιηθώ σε Σίσσυ Χρηστίδου»



     Γράφτηκαν πολλά την τελευταία εβδομάδα για την παρουσιάστρια του Alpha: Για τη σχέση της με τηνΝαταλία…, τον ρόλο της στο «Μες στην καλή χαρά», τις «απειλές» της να αποχωρήσει από την εκπομπή, τον νέο έρωτα που ζει. Η Έλενα απαντάει στο people και βάζει τα πράγματα στη θέση τους.

Νιώθεις «παραγκωνισμένη» (σ.σ στην εκπομπή “Μες την καλή χαρά”), όπως λένε;
Εγώ χαίρομαι και μόνο που έχω δουλειά. Η εποχή μας δεν σηκώνει πια καλάμια και ντίβες- κι εγώ δεν υπήρξα ποτέ ντίβα. Δεν δουλεύω για χόμπι, έχω ανάγκη και το κάνω. Από εκεί και πέρα, ο ρόλος που ανέλαβα στην εκπομπή, ήταν ξεκάθαρος εξαρχής.
Ο οποίος είναι; Αντικατέστησες τη Σίσσυ Χρηστίδου και έγινες συμπαρουσιάστρια της Ναταλίας Γερμανού;
Όταν πήγα για να συζητήσω, ποτέ δεν μου είπαν ότι πρέπει να «κλωνοποιηθώ» σε Σίσσυ Χρηστίδου. Άλλωστε, δεν μπορώ και δεν θέλω να το κάνω! Απλά μου πρότειναν να συμμετάσχω στην εκπομπή της Ναταλίας. Γιατί η εκπομπή, είναι ξεκάθαρα της Ναταλίας και εγώ είμαι ένα μέλος της ομάδας.
Ποια είναι η σχέση σου με τη Ναταλία;
Έχω μια χαρά σχέση με τη Ναταλία, δεν τσακώθηκα ποτέ μαζί της- όπως έγραψαν και συνεχίζουν να γράφουν κάποιοι- και, πριν συμφωνήσω για την εκπομπή, μίλησα μαζί της-γιατί δεν θα πήγαινα κάπου αν δεν συζητούσα πρώτα με την παρουσιάστρια για να δω πως αισθάνεται κι εκείνη με αυτό.
Θα μπορούσατε να γίνετε φίλες με τη Ναταλία;
Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω. Κάποιοι δένονται εξαρχής και κάποιοι άλλοι έπειτα από καιρό.
Αυτή η περίοδος της ζωής σου είναι μοναχική;
Αυτή την περίοδο στην προσωπική μου ζωή, είμαι «Μες στην καλή χαρά»! (γελάει). Ωστόσο, τα τελευταία δύο περίπου χρόνια, ήταν μία μεγάλη περίοδος στη ζωή μου, όπου είχα κλειστεί στον εαυτό μου. Απομονώθηκα απ όλους και απ όλα. Νομίζω πως τότε πέρασα κατάθλιψη και δεν το κατάλαβα. Κάποια στιγμή, μου γύρισε ένας διακόπτης και συνειδητοποίησα ότι πρέπει να χαιρόμαστε τη ζωή, γιατί δεν ξέρουμε πως μπορεί να έρθουν τα πράγματα. Ξαφνικά άλλαξα. Άρχισα να χαίρομαι ακόμη και τα πιο μικρά πράγματα.

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης