Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

ΣΟΚ: Τη φρίκη του βιασμού από τον ίδιο της τον πατέρα περιγράφει μια κοπέλα

    Μια 22χρονη σήμερα γυναίκα αποφάσισε να σπάσει..
τη σιωπή της και να μιλήσει για τη φρίκη που έζησε στα χέρια του ίδιου της του πατέρα, από τα 7 έως τα 18 της χρόνια.

Διαβάστε μέρος της επιστολής που έστειλε στο Bestnews «Στην ηλικία 7-8 χρόνων έπεσα θύμα βιασμού από τον «πατέρα» μου….ο θεός να τον κάνει. Ξεκίνησε να με ενοχλεί σεξουαλικά ,για 2 περίπου χρόνια. Περίμενε να μεγαλώσω μάλλον λίγο για να ολοκληρώσει τις διαστροφικές του ορέξεις. Όμως σε αυτά τα 2 χρόνια με άγγιζε απλά εξωτερικά. Εγώ φοβόμουν να μιλήσω. Στα 9 μου χρόνια άρχισε να με βιάζει καθημερινά, δίνοντας μου ξύλο, ενώ η μητέρα μου δεν είχε πάρει χαμπάρι τίποτα. Τα χρόνια περνούσαν και εγώ ζούσα μια κόλαση. Φοβόμουν δεν μπορούσα να μιλήσω για πολλούς λόγους. Με έδερνε πολύ και με απειλούσε. Όταν ενηλικιώθηκα έφυγα από το σπίτι κι αποφάσισα να τον καταγγείλω. Το 2006 ήρθε η πρώτη κλήση για το δικαστήριο, αλλά πήραν αναβολή. Στις 20-6-2006 ήρθε το δεύτερο και επειδή ο δικηγόρος μου δεν μπορούσε ήθελα να πάρω εγώ αναβολή. Με την συμβουλή ενός άλλου δικηγόρου αποφάσισα να αντιμετωπίσω μόνη την κατάσταση και επί 10 ώρες εξιστορούσα στο δικαστήριο τι ακριβώς είχα βιώσει. Στο πλευρό του ήταν η μάνα μου και τα άλλα μου αδέλφια που με περνούσαν για τρελή. Εφαγε 23 χρόνια για αιμομιξία και βιασμό. Τελικά με την παρέμβαση δικηγόρου θα μείνει 19 χρόνια στη φυλακή. Αλλά εμένα τα τόσα χαμένα χρόνια από τη ζωή μου ποιος θα μου τα δώσει πίσω; Και κάτι ακόμα. Όλα τα παιδιά που περνάνε κάτι τέτοιο να βγαίνουν και να το λένε! Να βρίσκουν δύναμη και θάρρος να το κάνουν! Μην μένουν σιωπηλά!








24wro

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης