Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Δραματική προειδοποίηση από τον Παπαδήμο


«Θα σοβαρευτούμε ή παίρνω κι εγώ τις αποφάσεις μου»
«Θα σοβαρευτούμε ή παίρνω κι εγώ τις αποφάσεις μου»Οι συνεχείς τριβές στο υπουργικό Συμβούλιο και οι παλινωδίες των κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση, επέβαλαν στον Λουκά Παπαδήμο το να απαιτήσει ανανέωση της στήριξης από τους τρεις πολιτικούς αρχηγούς. 
«Ή θα σοβαρευτούμε και θα συμφωνήσουμε σε έναν ελάχιστο κοινό παρονομαστή ή θα λάβω κι εγώ τις αποφάσεις μου», εκμυστηρεύθηκε ο πρωθυπουργός σε στενούς συνεργάτες του. 

Όπως σημειώνει στο κύριο θέμα του το «Βήμα», υπό το βάρος αυτών των προειδοποιήσεων έγιναν το βράδυ της Παρασκευής στο Μέγαρο Μαξίμου οι συναντήσεις του πρωθυπουργού με τους προέδρους της Νέας Δημοκρατίας και του ΛΑΟΣ, Α.Σαμαρά και Γ.Καρατζαφέρη. Οι συζητήσεις έγιναν σε καλό κλίμα και σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, ο Α. Σαμαράς συμφώνησε να ολοκληρωθεί το έργο της κυβέρνησης να στηριχθεί η ρύθμιση των χρεών και το οικονομικό πρόγραμμα που θα τη συνοδεύει.

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης