Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Η Ελληνίδα και το σεξ

Η  έρευνα έγινε και  οι επικρατέστερες απαντήσεις είναι οι κάτωθι

Στο πρωινό σεξ λέμε ...; 
Ναι 43,5%



Πόσο εύκολα κάνεις σεξ χωρίς προφυλακτικό; 
Αν είμαστε πολύ καιρό μαζί με το σύντροφό μου, δεν έχω θέμα 42%

Το καλύτερο προκαταρκτικό είναι
Να μου κάνει μία ώρα μασάζ σε όλο το σώμα 52%

Ποια στάση προτιμάς στο σεξ;
Στα τέσσερα 42%

Μετά το sex ...τι; 
Μια αγκαλιά 37%

Έχεις κάνει ποτέ σου cyber sex;
Όχι, ντρέπομαι πολύ 44,5%

Θα έβγαζες αποκαλυπτικές φωτογραφίες με το φίλο σου;
Έχω βγάλει ήδη 39,5%

Τι θα έλεγες για λίγο ξύλο την ώρα του σεξ;
Για κανένα χαστουκάκι στον πωπό δεν θα έλεγα όχι 49%

Έχεις κάνει ποτέ sex με παραπάνω από έναν άντρες;
Όχι. Δύο είναι αρκετοί στον έρωτα 75,5%

Πόσες φορές θέλεις να κάνεις σεξ μέσα την εβδομάδα;
3-4 φορές την εβδομάδα είναι μια χαρά 62%

Χρησιμοποιείς sex toys κατά τη διάρκεια του σεξ;
Μόνο όταν το θέλει πολύ το αγόρι μου 57%

Προσποιείσαι οργασμό;
Ποτέ. Να κάτσει ο άχρηστος να προσπαθήσει να με ικανοποιήσει 44%

Πόση ώρα διαρκεί το ιδανικό sex;
Θέλω ο άλλος να περάσει τουλάχιστον 40 λεπτά πάνω μου 40%

Έχεις κάνει ποτέ σεξ με γυναίκα;
Για ανώμαλη με πέρασες; 64%

Ποιος δημόσιος χώρος σε εξιτάρει περισσότερο;
Μια ωραία αμμουδιά 33,5%

Το ιδανικό πέος για σένα είναι
μακρύ και χονδρουλό 90,5%






ofono.gr

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης