Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Η αιτία του θανάτου της Whitney Houston....

Πνίγηκε μόνη και αβοήθητη στην μπανιέρα η Whitney Hοuston!
H Whitney Houston πνίγηκε μόνη και αβοήθητη στην μπανιέρα του ξενοδοχείου όπου διέμενε τις τελευταίες μέρες. 

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η τραγουδίστρια μετά από ξέφρενα πάρτι καταχρήσεων λίγο πριν πεθάνει είχε πάρει υπερβολική δόση από κοκτέιλ συνταγογραφούμενων φαρμάκων μαζί με αλκοόλ. Το ειρωνικό για την κορυφαία ερμηνεύτρια είναι ότι πριν από λίγους μήνες είχε δώσει συνέντευξη μιλώντας για την προσπάθειά της να ξεφύγει από τα ναρκωτικά. 

Στην τελευταία της συνέντευξη τον περασμένο Νοέμβριο είπε ότι πλέον έχει ωριμάσει. Μιλώντας στο Access Hollywood’s και την Shaun Robinson η 48χρονη τραγουδίστρια εμφανίστηκε χαρούμενη γιορτάζοντας 30 χρόνια στη σόου μπιζ.
Μάλιστα τα γενέθλια αυτά συνέπεσαν και με την τελευταία της ταινία «Sparkle». Η έξι φορές με βραβείο Grammy τραγουδίστρια είχε μιλήσει για το ρόλο της στην οποία ήταν και παραγωγός λέγοντας: «Εχω μεγαλώσει και έχω ωριμάσει. Νιώθω μεγάλη τιμή και ταυτόχρονα ταπείνωση για όλα αυτά που έχω κάνει. Πήρα αυτό το ρόλο για την κόρη μου. Είναι η έμπνευσή μου». 

Η Whitney μίλησε και για το ρόλο της στην ταινία: «Αγάπησα τη συγκεκριμένη γυναίκα που μόνη της προσπαθούσε τη δεκαετία του ’60 να μεγαλώσει το παιδί της». 

Η τραγουδίστρια αναφέρθηκε και στην ταινία που είχε απογειώσει την καριέρα της, τον «Σωματοφύλακα»: «Ηταν φοβερό που είχα την τύχη να δουλέψω στο πλευρό του πιο περιζήτητου άνδρα του Χόλιγουντ. Του Κέβιν Κόστνερ. Εζησα ανεπανάληπτες στιγμές. Εχω 30 χρόνια παρουσίας στο χώρο του θεάματος. Υπήρχαν καλές και κακές στιγμές όλα αυτά τα χρόνια. Η πίστη και η αποφασιστικότητα με κρατούν ζωντανή. Είναι μεγάλη ευλογία για μένα που κατάφερα να γίνω μητέρα. Είναι επίσης ευλογία που έχω και εγώ μια μητέρα που με στηρίζει και μου λέει συνεχώς πως με λατρεύει. Η αγάπη της οικογένειάς μου είναι ότι πιο σημαντικό έχω. Είμαι σίγουρη πως εκεί έξω έχω κάποιον φύλακα – άγγελο που προσεύχεται για μένα».
Τον τελευταίο καιρό η τραγουδίστρια είχε φτάσει στον πάτο παρόλο που έκανε προσπάθειες για να απεξαρτηθεί. Μάλιστα σε ένα πάρτι στο Χόλιγουντ πριν από λίγο καιρό η Withney ήταν ιδιαίτερα αγενής με τους φωτογράφους.

Ντυμένη με ένα μαύρο στενό κοντό φόρεμα και σε αθλία κατάσταση η άλλοτε λαμπερή σταρ έκανε απρεπείς χειρονομίες και φώναζε εναντίον τους.

Οικονομική καταστροφή

Η εξάρτησή της από τα ναρκωτικά φαίνεται πως εκτός από το θάνατο την είχαν οδηγήσει και στην οικονομική καταστροφή. Σύμφωνα με λογιστικό γραφείο που διαχειρίζονταν τα οικονομικά της η Huston είχε μείνει απένταρη. 

«Ανανγκάστηκε να πουλήσει τη βίλα της στο New Jersey πάνω από 1 εκατ. δολάρια για να πληρώσει τους φόρους της. Όλα της τα λεφτά τα έδινε για να αγοράζει κρακ και κοκαΐνη. Είχε φτάσει σε σημείο να παίρνει τηλέφωνα και να ζητάει 100 δολάρια για να πάρει τη δόση της. Εχασε όλη της την περιουσία. Δεν ήταν σε θέση να τη διαχειριστεί. Θα μπορούσε να έχει τεράστια περιουσία», αποκάλυψε ένας εκ των λογιστών της.

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης