Ένα ξενοδοχείο για πτώματα στην Ιαπωνία αποδεικνύεται μεγάλη επιτυχία, αφού οι συγγενείς που
πενθούν συρρέουν κατά δεκάδες για να κάνουν check-in τους νεκρούς αγαπημένους τους κατά τη διάρκεια της αναμονής τους για να πάρουν σειρά προτεραιότητας στα πολυάσχολα κρεματόρια της χώρας.
Το ξενοδοχείο Lastel, που βρίσκεται σε...
πενθούν συρρέουν κατά δεκάδες για να κάνουν check-in τους νεκρούς αγαπημένους τους κατά τη διάρκεια της αναμονής τους για να πάρουν σειρά προτεραιότητας στα πολυάσχολα κρεματόρια της χώρας.
Το ξενοδοχείο Lastel, που βρίσκεται σε...
ένα προάστιο της Γιοκοχάμα, προσφέρει 18 ψυγεία-φέρετρα για τους νεκρούς του επισκέπτες στην ημερήσια τιμή των 12.000 γιεν (περίπου 113€).
Τα σώματα διατηρούνται σε απλή ψύξη και αποθηκεύονται προσωρινά στο χώρο του ξενοδοχείου μέσω «καταπακτών» από όπου μπορούν να μεταφερθούν σε μια αίθουσα προβολής, τη μέρα ή νύχτα, όταν οι φίλοι και η οικογένειά τους θέλουν να τα επισκεφτούν για να υποβάλουν τα σέβη τους.
Τα κέρδη που βγάζει το «ξενοδοχείο-νεκροτομείο», είναι αντίστοιχα με τα κέρδη της ακμάζουσας «βιομηχανίας θανάτου» της χώρας, όπου 1,2 εκατ. άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους μόνο το 2010 – δηλαδή περίπου 55.000 περισσότεροι από το προηγούμενο έτος.
Οι ετήσιοι θάνατοι αναμένεται να έχουν μεγάλη άνοδο μέχρι και 1,66 εκατ. το 2040, καθώς η πλειοψηφία του λαού του έθνους ανήκει στη γενιά που είναι γεννημένη τη δεκαετία 60 ή του 70.
Ο Hisayoshi Teramura, ο ιδιοκτήτης του Lastel, πιστεύει ότι αυτή η τάση θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα η επιχείρηση του να αντιμετωπίσει σκληρό ανταγωνισμό μέσα στα επόμενα χρόνια.
Πρόσθεσε ότι στο ξενοδοχείο μερικές φορές έρχονται ερωτευμένα ζευγάρια που νομίζουν ότι είναι ξενοδοχείο τέτοιου τύπου, και αστειεύτηκε: «Τους λέμε ότι έχουμε μόνο ψυκτικούς θαλάμους..».
Τα σώματα διατηρούνται σε απλή ψύξη και αποθηκεύονται προσωρινά στο χώρο του ξενοδοχείου μέσω «καταπακτών» από όπου μπορούν να μεταφερθούν σε μια αίθουσα προβολής, τη μέρα ή νύχτα, όταν οι φίλοι και η οικογένειά τους θέλουν να τα επισκεφτούν για να υποβάλουν τα σέβη τους.
Τα κέρδη που βγάζει το «ξενοδοχείο-νεκροτομείο», είναι αντίστοιχα με τα κέρδη της ακμάζουσας «βιομηχανίας θανάτου» της χώρας, όπου 1,2 εκατ. άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους μόνο το 2010 – δηλαδή περίπου 55.000 περισσότεροι από το προηγούμενο έτος.
Οι ετήσιοι θάνατοι αναμένεται να έχουν μεγάλη άνοδο μέχρι και 1,66 εκατ. το 2040, καθώς η πλειοψηφία του λαού του έθνους ανήκει στη γενιά που είναι γεννημένη τη δεκαετία 60 ή του 70.
Ο Hisayoshi Teramura, ο ιδιοκτήτης του Lastel, πιστεύει ότι αυτή η τάση θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα η επιχείρηση του να αντιμετωπίσει σκληρό ανταγωνισμό μέσα στα επόμενα χρόνια.
Πρόσθεσε ότι στο ξενοδοχείο μερικές φορές έρχονται ερωτευμένα ζευγάρια που νομίζουν ότι είναι ξενοδοχείο τέτοιου τύπου, και αστειεύτηκε: «Τους λέμε ότι έχουμε μόνο ψυκτικούς θαλάμους..».