Μέρα με την ημέρα το Facebook κάνει όλο και πιο δύσκολη τη ζωή για τους social media marketers. Ξεκίνησε με την αφαίρεση της δυνατότητας αποστολής μηνυμάτων σε όλα τα μέλη.
Προχώρησε με την εξίσου μεγάλη μείωση του edgerank των εφαρμογών.
Με την μετάβαση στο Timeline για τις σελίδες, κατήργησε τα landing pages.
Την ίδια στιγμή διατήρησε τα landing pages για τις διαφημιστικές εκστρατείες. Με άλλα λόγια μόνο αν κάποιος πληρώνει μπορεί να στείλει τον επισκέπτη του σε περιεχόμενο της επιλογής τουκαι να του προτείνει να πατήσει “Μου αρέσει” ώστε να γίνει μέλος της σελίδας. Διαφορετικά ο επισκέπτης θα δει αναγκαστικά το timeline.
Απαγορεύει να υπάρχουν στο Timeline προτροπές προς τους χρήστες να πατήσουν “Μου αρέσει” ώστε να γίνουν μέλη της σελίδας μας. ΜΟΝΟ στο landing page της διαφήμισης μπορεί να υπάρχει κάτι τέτοιο.
Παράλληλα με τα πιο πάνω και ειδικά με την καταβαράθρωση του edgerank των σελίδων και των εφαρμογών, λανσάρισε ένα νέο προϊόν το Featured stories. Όπως έχω γράψει και σε προηγούμενο άρθρο μου, τα Featured stories είναι ένα είδος ντοπαρίσματος του edgerank.
Επειδή ελάχιστοι θα δουν κάτι που αναρτήσαμε, μπορούμε πληρώνοντας να αυξήσουμε τον αριθμό των μελών της σελίδας μας που θα δουν ένα post μας.
Είναι σαφές λοιπόν ότι ο τσάμπας πέθανε για το Facebook. Αν κάποιος θέλει να προβληθεί μέσω της υπηρεσίας, μπορεί να το κάνει μόνο πληρώνοντας. Χωρίς να παραγνωρίζουμε την σημασία του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου στον πλανήτη, μήπως να ρίχναμε λίγο περισσότερο βάρος στο Google+ σιγά σιγά;
socialmediacoach