Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Ποια Παρουσιάστρια Είπε «Είμαι Τάπας Κι Έχω Κοντά Πόδια!»?


      «Χωρίς ρετούς και σ’ όποιον αρέσω»  ήταν ο τίτλος της φωτογράφισης, και η…
 Ελεονώρα θέλησε να απαντήσει σε όσους την κατηγόρησαν πως οι φωτογραφίες είχαν υποστεί επεξεργασία: «Βγήκαν όλοι αυτοί οι κλασικοί τύποι που σε περιπένουν με το δίκανο στη γωνία και έλεγαν ότι είναι τίγκα στο ρετούς. Αγάπη μου, δεν είπα ότι δεν φτιάξαμε το φως και δεν έχουμε επεξεργαστεί το χρώμα. Το περιοδικό πουλάει. Θέλει να πουλήσει τεύχη και το αποτέλεσμα να είναι όμορφο. Και για να είναι όμορφο, πρέπει να βοηθήσει και ο φωτισμός και το μακιγιάζ. Όταν λέμε ότι βγήκαμε χωρίς ρετούς, λέμε ότι τα 63 κιλά δεν τα κάναμε 58 και το πόδι δεν το κάναμε δυο μέτρα, γιατί δεν είμαι δυο μέτρα! Είμαι τάπας κι έχω κοντά πόδια! Δεν τα ψήλωσα, δεν τα αδυνάτισα, αλλά ότι ξεμεσιάστηκα έτσι ώστε η οπτική γωνία που θα με πάρει ο φωτογράφος να είναι ωραία και να βγει το αποτέλεσμα όμορφο, ναι, ξεμεσιάστηκα!»  δήλωσε χωρίς περιστροφές η 33χρονη παρουσιάστρια.





Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης