Η δασκάλα της Α’ δημοτικού έχει πρόβλημα με τον Τοτό που όλο βρίζει και δε δίνει την παραμικρή σημασία στο μάθημα..
‘Ποιο είναι το πρόβλημά σου;’, τον ρωτάει εξαγριωμένη.
‘Ποιο είναι το πρόβλημά σου;’, τον ρωτάει εξαγριωμένη.
έξυπνος για να είμαι στην πρώτη τάξη’. Απαντά ο Τοτός με ύφος.’Η αδερφή μου είναι στην τρίτη τάξη και είμαι πολύ εξυπνότερος από αυτήν. Πιστεύω πως πρέπει να πάω τουλάχιστον στην τρίτη κι εγώ’.
Η δασκάλα τον πάει στον διευθυντή, ο οποίος συμφωνεί να του κάνουν διάφορα tests γνώσεων κι εξυπνάδας κι αν απαντήσει σωστά, να τον βάλουν στη τρίτη τάξη.
‘Πόσο κάνει 3×13;’, ρωτά ο διευθυντής.
‘Τριάντα εννέα’.
‘Τριάντα εννέα’.
‘Ποια είναι η πρωτεύουσα της Φιλανδίας;’
‘Το Ελσίνκι’.
‘Το Ελσίνκι’.
‘Πότε γιορτάζουμε το έπος της Αλβανίας;’
‘Την 28η Οκτωβρίου’.
‘Την 28η Οκτωβρίου’.
Σε όλες τις ερωτήσεις του διευθυντή, ο Τοτός απαντά σωστά. Όμως, μετά αρχίζει να ρωτά η δασκάλα, η οποία τον
έχει άχτι και θέλει να αποδείξει πόσο αθυρόστομος είναι.
έχει άχτι και θέλει να αποδείξει πόσο αθυρόστομος είναι.
‘Τι είναι αυτά που η αγελάδα έχει 4 κι εγώ 2;’, ρωτάει πονηρά η δασκάλα.
‘Τα πόδια’, απαντά ήρεμα ο Τοτός.
‘Τα πόδια’, απαντά ήρεμα ο Τοτός.
‘Τι είναι αυτό που έχεις μέσα στο παντελόνι σου, ενώ εγώ δεν έχω;’
‘Τσέπες’.
‘Τσέπες’.
‘Τι είναι μαλλιαρό, οβάλ, γλυκό και μέσα υγρό?’
‘Η καρύδα’.
‘Τι μπαίνει μέσα σκληρό και ροζ και βγαίνει μαλακό και βρεγμένο;’
Ο διευθυντής ανοίγει διάπλατα τα μάτια του, αλλά πριν προλάβει να μιλήσει ο Τοτός λέει με αυτοπεποίθηση:
‘Η τσίχλα’.
Ο διευθυντής ανοίγει διάπλατα τα μάτια του, αλλά πριν προλάβει να μιλήσει ο Τοτός λέει με αυτοπεποίθηση:
‘Η τσίχλα’.
‘Τι κάνει ο άντρας όρθιος, η γυναίκα καθιστή και το σκυλί στα τρία πόδια του;’, ρωτά ακόμη πιο έντονα η δασκάλα.
‘Χειραψία’.
‘Χειραψία’.
Η δασκάλα τα έχει πάρει στο κρανίο! Αποφασίζει λοιπόν να χτυπήσει πιο δυνατά:
‘Χώνεις τα παλούκια μέσα μου. Με πιέζεις, με καρφώνεις κι εγώ ανεβαίνω. Δεν προλαβαίνεις να τελειώσεις κι εγώ βρέχομαι. Τι είμαι;’
‘Χώνεις τα παλούκια μέσα μου. Με πιέζεις, με καρφώνεις κι εγώ ανεβαίνω. Δεν προλαβαίνεις να τελειώσεις κι εγώ βρέχομαι. Τι είμαι;’
Τα μάτια του διευθυντή ανοίγουν τρομαγμένα, αλλά πάλι πριν προλάβει να πει κάτι, ακούει τον Τοτό να απαντά:
‘Η σκηνή!’, απαντά με σιγουριά ο Τοτός.
‘Η σκηνή!’, απαντά με σιγουριά ο Τοτός.
‘Βάζεις το δάχτυλο μέσα μου! Με παίζεις νευρικά! Ο σωστός άντρας αυτό κάνει πρώτα. Τι είμαι;’
Ο διευθυντής πλέον άναυδος κοιτάζει σα χαμένος!
‘Η βέρα!’, λέει θριαμβευτικά ο Τοτός.
Ο διευθυντής πλέον άναυδος κοιτάζει σα χαμένος!
‘Η βέρα!’, λέει θριαμβευτικά ο Τοτός.
‘Είμαι σε διάφορα μεγέθη. Όταν δεν είμαι καλά, στάζω. Όταν με πιάνεις και με αναταράζεις, ανακουφίζομαι…. Τι είμαι;’
‘Η μύτη’.
‘Η μύτη’.
‘Είμαι σα σκληρό δοκάρι με σουβλερή άκρη. Καρφώνομαι με δύναμη τρέμοντας.. Τι είμαι;’
‘Το βέλος!’.
‘Το βέλος!’.
‘Αρχίζω από ‘μ’ και τελειώνω σε ‘ι’. Όταν με δοκιμάσεις λιγώνεσαι. Τι είμαι?’
‘Το μέλι φυσικά!’
‘Το μέλι φυσικά!’
Ο διευθυντής φωνάζει:
Φτάνει πια! Ποια τρίτη τάξη; Στείλε το κωλόπαιδο κατευθείαν στο Πανεπιστήμιο! Εγώ από μέσα μου απάντησα λάθος σε όλες τις ερωτήσεις…!!!