Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Η Μέρκελ Έχει Σύμβουλό Της ‘Ελληνα!

Ενας Ελληνας  βρίσκεται δίπλα στην Μέρκελ και την συμβουλεύει σε θέματα παιδείας. Πρόκειται για τον… καθηγητή Βασίλη Φθενάκη που είναι ειδικός σύμβουλος Παιδείας και Οικογένειας στη Γερμανία για τριάντα και πλέον χρόνια.
Ο ίδιος αφηγείται στην «Κάτοψη» πως  πήγε στη Γερμανία:

«Ξεκίνησα τις σπουδές μου από την παιδαγωγική ακαδημία Ηρακλείου. Ένα καλοκαίρι, εντελώς συμπτωματικά, δύο Γερμανοί τουρίστες στον δρόμο μου ζήτησαν να τους βοηθήσω να βρουν το ξενοδοχείο τους. Εκείνος γνωρίζοντας γερμανικά τους έπιασε τη κουβέντα και συνομίλησε μαζί τους. Οι τουρίστες ήταν καθηγητές πανεπιστημίου. Τους είπα για τα βιώματά μου με τους Γερμανούς κατά το Β΄ παγκόσμιο πόλεμο και για τη γνώμη μου γι’ αυτούς και μου είπαν πως αν έχω αυτή την προκατάληψη πρέπει να πάω στη Γερμανία για να δω ότι έχουν αλλάξει. Έτσι ταξίδεψα στη Γερμανία κι έμεινα εκεί».
Αλήθεια δεν θα μπορούσε ο κ. Φθενάκης να πεί στην κ. Μέρκελ την γνώμη του για τον χειρισμό της στο θέμα της Ελλάδας;








mychannel.gr

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης