Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Δε διστάζει να γιουχάρει τους πολιτικούς η Μάρθα Καραγιάννη

«Η σύνταξή μου δεν φτάνει ούτε για τα κοινόχρηστα»
Η Μάρθα Καραγιάννη σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε πως η σύνταξή της δεν της φτάνει να πληρώσει ούτε τα κοινόχρηστα της πολυκατοικίας όπου μένει.

Μάλιστα αποκάλυψε πως ανήκει στην κατηγορία των διαμαρτυρόμενων που δεν έχει κανένα πρόβλημα να γιουχάρει τους πολιτικούς. «Διαμαρτύρομαι. Και ανήκω σε αυτούς που δεν διστάζουν να γιουχάρουν πολιτικούς. Και στο Σύνταγμα πήγα και σε διαδηλώσεις συμμετείχα και θα το ξανακάνω όταν χρειαστεί. Ο κόσμος αντιδρά, έχει πιεστεί, δεν αντέχει άλλο», δήλωσε η ηθοποιός. 

Φοβάται για το αύριο καθώς η οικονομία της χώρας πάει από το κακό στο χειρότερο. «Ναι, φοβάμαι. Άλλωστε δεν κάνω μεγάλη ζωή. Η σύνταξή μου δεν με φτάνει. Ούτε για τα κοινόχρηστα δεν φτάνουν». 

Υπήρξε όμως και μεγάλη σταρ του κινηματογράφου. Δεν απέκτησε χρήματα από εκείνη την «χρυσή εποχή»; «Φυσικά και έβγαλα. Και πήρα το σπίτι μου και έκανα τα ταξίδια μου, τα οποία μου κόστισαν όσο τέσσερα σπίτια. Γύρισα την Ασία, τη Νότια Αμερική, την Ευρώπη. Αυτή όμως είναι η προίκα μου και δεν μετανιώνω. Ζω λιτά, το βλέπετε άλλωστε. Τα χρήματα που έβγαλα τα χάρηκα, τα ευχαριστήθηκα, έζησα τη ζωή μου».

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης