Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

«Έφυγα από την Ελλάδα γιατί είχα πιάσει πάτο»


Η Παπαρίζου τα είπε όλα στο Θέμο Αναστασίαδη

«Έφυγα από την Ελλάδα γιατί είχα πιάσει πάτο»«Ήθελα να σταματήσω ακόμα και το τραγούδι! Έπιασα πάτο, όσο και αν ακούγεται βαρύ. Τα προσωπικά μου, η κούραση, ο θάνατος του πατέρα μου... μιλάμε για κατάδυση! Ήθελα να πάω στη Σουηδία να δουλέψω σε ένα σουπερμάρκετ...», εξομολογήθηκε η Έλενα Παπαρίζου για τη δύσκολη περίοδο της ζωής της.

Πιο αποκαλυπτική από κάθε άλλη φορά η τραγουδίστρια μίλησε στον Θέμο Αναστασιάδη και την εκπομπή του για τις δυσκολίες που πέρασε αλλά και την απόφασή της να φύγει από την Ελλάδα και να μείνει για λίγους μήνες στη Σουηδία.

Ταυτόχρονα, η Έλενα σημείωσε: «Πριν από έξι μήνες είχα αποφασίσει να φύγω οριστικά από την Ελλάδα. Θα πήγαινα στη Σουηδία και θα μπορούσα να δουλέψω ακόμη και σε σούπερ μάρκετ». 

Τέλος, η γνωστή τραγουδίστρια εξομολογήθηκε πως επέστρεψε στην Ελλάδα χάρη στον Γιάννη Πάριο με τον οποίο τραγούδησε στην Θεσσαλονίκη, αλλά και του Γιάννη Λάτσιου που την έπεισε να συμμετέχει στο «Dancing on Ice». 

«Ήρθα τον Σεπτέμβριο για να μαζέψω τα πράγματά μου και ένα τηλεφώνημα του Γιάννη Λάτσιου ανέτρεψε τα πάντα. Ο κ. Λάτσιος μιλάει τόσο σωστά και τοποθετείται τόσο συγκεκριμένα, που από τα πρώτα του λόγια πείστηκα να μείνω. Ένα άλλο τηλεφώνημα που δέχθηκα ήταν του Γιάννη Πάριου, ο οποίος μου πρότεινε την συνεργασία στην Πύλη Αξιού στην Θεσσαλονίκη. Όχι μόνο δέθηκα, αλλά ήταν και από τις πιο υπέροχες συνεργασίες που έχω κάνει ποτέ». 

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης