Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Αλκοολικός ο Harry Potter (pics)

Απίστευτες αποκαλύψεις έκανε ο, ο Harry Potter, δηλαδή ο ηθοποιός Daniel Radcliffe είχε τεράστιο θέμα με τον αλκοολισμό.
 Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Τα τελευταία τρία χρόνια, κάθε φορά που έπινα πάθαινα black out. Ζούσα σε ένα διαρκή φόβο για το ποιον μπορεί να είχα συναντήσει, τι του είχα πει, τι είχα κάνει μαζί τους. Γι’ αυτό έμενα στο διαμέρισμά μου για μέρες και τα έπινα μόνος μου. Η κατάσταση ήταν απελπιστική, δεν ήμουν ο εαυτός μου. Είμαι ένας διασκεδαστικός, ευγενικός άνθρωπος και είχα γίνει αγενής και βαρετός» δήλωσε σε συνέντευξή του.

Τρία ολόκληρα χρόνια έπινε ασταμάτητα ο 22χρονός ηθοποιός. Ευτυχώς πριν λίγους μήνες αποφάσισε να το κόψει. Πάντως ένα παιδί που έζησε υπο αυτές τις συνθήκες υπερπροβολής της προσωπικής του ζωής είναι φυσιολογικό να καταλήξει σε αυτή την κατάσταση.


Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης