Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Τεστ ψυχολογίας σε 1 λεπτό: Πόσο ευχαριστημένη είσαι;


Αποφάσισε πόσο συμφωνείς ή δε συμφωνείς με αυτές χρησιμοποιώντας μία κλίμακα από το 1 μέχρι το 7. Έπειτα, πρόσθεσε τους βαθμούς των απαντήσεών σου και διάβασε τα αποτελέσματα.


1=Διαφωνώ απόλυτα
2=Διαφωνώ
3=Διαφωνώ ελάχιστα
4=Ούτε διαφωνώ ούτε συμφωνώ
5=Συμφωνώ ελάχιστα
6=Συμφωνώ
7=Συμφωνώ απόλυτα

1. Η ζωή μου είναι σχεδόν ιδανική σε όλα τα επίπεδα.
2. Οι συνθήκες της ζωής μου είναι εξαιρετικές.
3. Είμαι ικανοποιημένη με τον τρόπο ζωής μου.
4. Έχω πετύχει τα σημαντικά πράγματα που ήθελα στη ζωή μου.
5. Εάν ζούσα τη ζωή μου ξανά, δε θα άλλαζα σχεδόν τίποτα.

Aποτελέσματα
31-35 βαθμοί: Απόλυτα ευχαριστημένη. 
Αγαπάς τη ζωή σου, τη δουλειά σου, έχεις καλές σχέσεις και υποστήριξη από την οικογένεια και τους φίλους σου. Επιπλέον, βρίσκεις χρόνο για χόμπι και προσωπική βελτίωση.

26-30 βαθμοί: Ευχαριστημένη. Νιώθεις πως πολλά πράγματα πηγαίνουν καλά, αλλά θεωρείς ότι η πρόοδος και η πρόκληση είναι επίσης σημαντικές. Αυτά που πιστεύεις πως χρειάζονται βελτίωση στη ζωή σου είναι μια καλή αφορμή για σε παρακινήσουν να κάνεις κάτι.

20-25 βαθμοί: Ελαφρώς ευχαριστημένη. Είσαι σχετικά ευτυχισμένη, αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που θα ήθελες να βελτιωθούν. Ίσως να χρειάζεσαι περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Όποιος κι αν είναι ο στόχος, σίγουρα μπορείς να τον πετύχεις.

15-19 βαθμοί: Ελαφρώς απογοητευμένη. Πιθανόν να έχεις κάποια μικρά αλλά σημαντικά προβλήματα σε κάποια κομμάτια της ζωής σου ή ίσως να χρειάζεται να μετακινηθείς από το ένα επίπεδο σε άλλο υψηλότερο και δε βρίσκεις τον τρόπο.

10-14 βαθμοί: Απογοητευμένη. Αρκετά πράγματα στη ζωή σου ίσως να μην πηγαίνουν καλά. Πιθανόν ένα πρόβλημα στη δουλειά, ένας χωρισμός ή η απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου σε κάνουν να νιώθεις απομονωμένη. Εάν τα πράγματα δε βελτιωθούν, χρειάζεται να πάρεις σημαντικές αποφάσεις για να κάνεις κάποιες αλλαγές.

5-9 βαθμοί: Απόλυτα απογοητευμένη. Εάν νιώθεις εντελώς χαμένη και η ψυχολογία σου είναι κακή, μίλησε με ένα φίλο που εμπιστεύεσαι, ένα συγγενή ή επισκέψου ένα σύμβουλο ψυχικής υγείας. Θα σε βοηθήσουν δίνοντας σου προοπτικές, που ίσως αυτή τη στιγμή δε διακρίνεις. 

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης