Με δεκάδες νέες ψηφιακές εφαρμογές εμπλουτίζει το κοινωνικό δίκτυο, Facebook τη γκάμα των υπηρεσιών του.
Από τη στιγμή που κάποιος χρήστης θα εγγράφεται σε μια νέα εφαρμογή, αυτομάτως θα αρχίζει να μοιράζεται τις δραστηριότητές του με τους άλλους χρήστες. Θα μπορεί όμως να καθορίζει ποιοι από αυτούς θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο υλικό που ανεβάζει.
Το Facebook, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, ετοιμάζεται να εισαχθεί στο χρηματιστήριο για να αντλήσει 100 δισεκατομμύρια δολάρια, αναζητά συνεχώς νέους τρόπους προκειμένου να ωθήσει τους χρήστες του να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο στο διαδικτυακό τόπο του, πράγμα που θα προσελκύσει και περισσότερα διαφημιστικά έσοδα.
Πέρα από τις περίπου 60 νέες εφαρμογές, πολλές ακόμα, ίσως και χιλιάδες, αναμένεται να δημιουργηθούν από τρίτα μέρη τους επόμενους μήνες, με στόχο το πολυπληθές «κοινό» του μεγάλου κοινωνικού δικτύου.