Η Atari βλέποντας την επιτυχία των λεγόμενων social games αποφάσισε την κυκλοφορία 15 κλασικών παιχνιδιών της στο Facebook και τα άλλα social media, μέσα στο 2012.
Ήδη η Atari προσαρμόζεται στη σύγχρονη εποχή και ξεκίνησε έναν αγώνα κατά όλων των iOS εφαρμογών που πωλούνται από το App Store και θυμίζουν κλασικούς retro τίτλους της, ενώ κυκλοφόρησε παιχνίδια της για smartphone.
Φαίνεται λοιπόν πως ζήλεψε την επιτυχία της Zynga και αποφάσισε να εκμεταλευτεί και η ίδια τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες που προσφέρουν τα social networks…