Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Ρονάλντο: Καλύτερα τίτλο, παρά γκολ


Το αγγλικό πρωτάθλημα είναι πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με το ισπανικό

Ρονάλντο: Καλύτερα τίτλο, παρά γκολΔιατεθειμένος να πετύχει λιγότερα γκολ για να πανηγυρίσει έναν σημαντικό τίτλο με τη φανέλα της Ρεάλ Μαδρίτης εμφανίστηκε ο Κριστιάνο Ρονάλντο, μιλώντας στο περιοδικό «DT». «Θα ήμουν περισσότερο χαρούμενος αν την περσινή σεζόν είχα πετύχει δέκα γκολ λιγότερα και είχαμε πάρει το πρωτάθλημα», τόνισε ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός. «Το αγγλικό πρωτάθλημα είναι περισσότερο ανταγωνιστικό σε σχέση με το ισπανικό», πρόσθεσε.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο διεθνής άσος στο περιοδικό «DT»

Για το τι του δίνει δύναμη

«Προσπαθώ να μένω θετικός και να είμαι σίγουρος για την εαυτό μου. Κάθε φορά που βλέπω μια νέα πρόκληση, προσπαθώ να κάνω την καλύτερη δυνατή προσπάθεια και να κάνω ένα βήμα μπροστά από την προηγούμενη. Η ψυχική δύναμη είναι πολύ σημαντική για εμένα».

Για το clasico με την Μπαρτσελόνα στην προημιτελική φάση του Copa Del Rey

«Θέλω να κερδίζω κάθε παιχνίδι και να παίζω συνέχεια πολύ καλά. Αυτό θα προσπαθήσω να κάνω και σε αυτούς τους αγώνες: να κερδίσω και να παίξω καλά. Το κίνητρό μου είναι μεγάλο, ανεξάρτητα από το όνομα του αντιπάλου. Θα είμαι χαρούμενος και θα απολαύσω αυτό το κάνω, αν πάνε καλά τα πράγματα για την ομάδα μου».

Για την επιθετική δυστοκία που αντιμετωπίζει στα τελευταία ματς

«Είναι μικρές διαφορές, αλλά ισχύει. Εάν η άμυνα είναι γρηγορότερη από το κανονικό, τότε δύσκολα θα περάσει ο παίκτης… Ωστόσο, δεν σκέφτομαι τίποτα από αυτά. Χρειάζεται να δουλέψω στο δικό μου παιχνίδι, να συνεχίσω να βελτιώνομαι και να ξεπερνάω τον εαυτό μου. Μπορώ να δίνω πάσες, να κάνω ασίστ. Αυτό είναι το καλύτερο για μία ομάδα. Είμαστε επαγγελματίες και αυτή είναι η δουλειά μας».

Για την δική του επιθυμία

«Την περσινή σεζόν ήταν η καλύτερη για εμένα και αυτό με έκανε χαρούμενο. Ωστόσο, θα ήμουν περισσότερο χαρούμενος αν είχα πετύχει δέκα γκολ λιγότερα και είχαμε πάρει το πρωτάθλημα ή κάποιο άλλο τρόπαιο σε σημαντική διοργάνωση».

Για το μέλλον του στην ισπανική ομάδα

«Το αγγλικό και το ισπανικό πρωτάθλημα είναι τα μεγαλύτερα στον κόσμο, αλλά χρειάζεται να είμαι ειλικρινής. Το αγγλικό πρωτάθλημα είναι περισσότερο ανταγωνιστικό σε σχέση με το ισπανικό». 













 sport-fm.gr

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης