Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Κρήτη:Το Παραλήρημα Του Εγγονού Που Σκότωσε Τη Γιαγιά Του-”Καλά Της Έκανα”!

“Είχε σκοτώσει το θείο μου, δύο γειτόνισσες και σχεδίαζε να σκοτώσει εμένα και τους γονείς μου. Ψέκαζε το φαγητό μου. Γι’ αυτό και τη σκότωσα. Εκανα το σωστό”, είπε μεταξύ άλλων ο 25χρονος στην ανακρίτρια…

Σχεδόν δύο ώρες διήρκησε ενώπιον της ανακρίτριας Ηρακλείου η παραληρηματική απολογία του 25χρονου, ο οποίος έσφαξε την 85χρονη γιαγιά του. ”Έχεις μετανιώσει για την πράξη σου”; τον ρώτησε η ανακρίτρια. ”Όχι βέβαια. Έκανα αυτό που ήταν σωστό. Έσωσα τον εαυτό μου και τις ζωές της οικογένειας μου. Αυτή είχε σκοπό να μας σκοτώσει όλους” ανέφερε ο νεαρός.
Τα όσα είπε ενώπιον της ανακρίτριας καταδεικνύουν ότι ο 25χρονος πάσχει από σοβαρή ψυχική διαταραχή και το μυαλό του είχε κυριευτεί από εμμονές με βάση τις οποίες είχε πειστεί ότι η γιαγιά του ήταν ένας μεταμορφωμένος… σατανάς που σχεδίαζε να εξοντώσει ένα προς ένα τα μέλη της οικογένειας του.
Οι εμμονές αυτές άρχισαν να του δημιουργούνται από το θάνατο και μετά ενός θείου του, που έφυγε από τη ζωή λόγω προβλημάτων υγείας. Σύμφωνα με το cretalive.gr, από τότε ο 25χρονος έδειχνε πιο νευρικός και ανήσυχος






mychannel.gr

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης