Μπορεί όλοι οι Έλληνες να ονειρεύονται να κάνουν σεξοτουρισμό στην Βραζιλία, όμως όλοι οι τουριστικοί οδηγοί και όλοι οι ξένοι sex editors έδιναν και το τελευταίο καλοκαίρι νούμερο ένα horny χώρα την Ελλάδα. (Η Βραζιλία έρχεται δεύτερη). Μπορεί εδώ να γκρινιάζουμε ότι το ΔΝΤ μας έκοψε τη λίμπιντο, να έχουμε εντοπίσει ότι τα τελευταία χρόνια παρουσιάστηκε ένα προβληματάκι στο φλερτ και την προσέγγιση, ότι είμαστε πιο παραδοσιακοί άρα όχι τόσο φιλελεύθεροι όσο άλλες κουλτούρες, αλλά όλος ο υπόλοιπος κόσμος λέει ότι είμαστε ο πιο horny λαός στον πλανήτη, πάει και τελείωσε!
Διαβάζω κι εγώ κάθε καλοκαίρι τις έρευνες και των εταιριών προφυλακτικών και των ξένων sex editors κι αναρωτιόμουν τι να είναι αυτό που κάνει τους άλλους λαούς να μας θεωρούν τόσο hot. Φυσικά και παίζει ρόλο η ιστορία μας. Οι αρχαίοι Έλληνες, εκτός από “οι τύποι που μας έφεραν την παιδεραστία, τους γκέι και τη σαπφική αγάπη” όπως γράφει ο Dr Love, από τους καλύτερους sex editors παγκοσμίως, ήταν κι εκείνοι που ανήγαγαν το σεξ και τον έρωτα σε τέχνη και φιλοσοφία ζωής. Παίζουν ρόλο επίσης τα νησιά (τοπ horny sex ελληνικά νησιά ο Dr Love δίνει την Κέρκυρα, την Ίο και τη Μύκονο) , οι παραλίες, το μεσογειακό κλίμα-ε, δε γίνεται να ζεις με αυτές τις συνθήκες και να μην ξεροψήνονται οι ορμόνες σου ολημερίς κι ολονυχτίς. Προστέθηκαν στα ’80ς τα “καμάκια”με τα τραγικά αγγλικά τους, τις απλοϊκές αττάκες τους ( “μαντμαζέλ, ντου γιου λάικ δι γκρίς”) και το τραγικό στάιλινγκ τους που όμως συνέθεταν το προφίλ ενός πολύ hot εξωτικού ιθαγενή για τις βορειοευρωπαίες. Κι έτσι το σεξ κατοχυρώθηκε ως παράδοση των Ελλήνων, όπως το παγωτό κατοχυρώθηκε ως παράδοση των Ιταλών.
Φυσικά όλοι οι λαοί κάνουν σεξ και φτιάχνουν παγωτά, αλλά πάντα ένας είναι ο μάστορας στο είδος του. Ακόμη κι εγώ που, λόγω ιδιοσυγκρασίας, για σχέση και συμβίωση προτιμώ άλλες κουλτούρες , στο θέμα του σεξ βγάζω το καπέλο στους Έλληνες άντρες. Αυτά έλεγα τις προάλες στην Αλίσια, μια Αγγλίδα σεξοτουρίστρια στην χώρα μας. Την γνώρισα στα 17 μου στην Ρόδο, κι από τότε μείναμε φίλες. Συναντιόμαστε κάθε καλοκαίρι που έρχεται εκείνη για διακοπές εδώ. Δηλαδή συναντιόμαστε μόνο στην αρχή των διακοπών της, μετά την χάνω γιατί πάλι κάποιον Έλληνα ερωτεύτηκε κι έχουμε ντράβαλα. Αυτήν την διαφορά μου έλεγε η Αλίσια ότι βρίσκει στους Έλληνες συγκριτικά με τους Βραζιλιάνους, τους Ισπανούς, τους Γάλλους και τους υπόλοιπους λαούς όπου κάνει σεξοτουρισμό. ‘‘Τους Έλληνες τους ερωτεύεσαι. Ενώ μπορεί να θέλουν μόνο το σεξ, είναι συναισθηματικοί. Κι ενώ μπορεί να μην είναι ok στην σχέση, μπορεί να είναι ασυνεπείς, να φοβούνται τη δέσμευση, να απατούν, είναι παθιασμένοι. Στο τέλος των διακοπών σε αποχαιρετούν και νιώθεις ότι στενοχωριούνται πολύ. Τους θυμάσαι πάντα με πόνο’’.
Έχω την εντύπωση ότι μετά από τόσες διακοπές στην Ελλάδα, η Αλίσια κόλλησε το local culture, την λεγόμενη ελληνική καψούρα-παγκόσμια πατέντα, ο έρωτας σαν πόνος κι όχι σαν χαρά, με αποτέλεσμα όμως να δίνει ψυχεδελικούς οργασμούς στον γυναικείο πληθυσμό απ΄ το σημείο e (emotional).
Η Αλίσια θεωρεί τους Έλληνες άντρες αναντικατάστατους στο σεξ και προσπαθούσα ένα ολόκληρο απόγευμα να εντοπίσω γιατί τόσο πολύ. ‘‘Κάνουν παθιασμένο και dirty sex. Μάλιστα έχω προσέξει ότι από όσο πιο παραδοσιακή οικογένεια είναι, τόσο πιο dirty το σεξ τους” μου έλεγε η Αλίσια. Κι όσο γι΄ αυτόν τον δισταγμό τους στο φλερτ και το ότι κάνουν μια μπροστά μια πίσω στην σχέση, που εγώ το μεταφράζω για ανασφάλεια και κόμπλεξ, η Αλίσια το μεταφράζει ως “είναι ο λαός που παίζει καλύτερα την γάτα με το ποντίκι’’. Το πιο δυνατό στους αιώνες παιχνίδι έλξης και δύναμης ταυτόχρονα.
‘‘Νομίζω όταν τα έφτιαξα πρώτη φορά με Έλληνες άρχισα να νιώθω” μου έλεγε η Αλίσια. Σωστά, ο Έλληνας πρέπει να ζήσει το δράμα για το οποίο είναι γεννημένος. ‘‘Από την άλλη σου επιβάλλονται. Σε άλλες γυναίκες αρέσει αυτό, σε άλλες όχι’’.
Πρόσφατα η Αλίσια συνάντησε στην Γαλλία τυχαία μια 35χρονη πωλήτρια που με το που πήγε η κουβέντα στις διακοπές στην Ελλάδα άρχισε να της λέει για τον έρωτά της με έναν Κρητικό και πώς εκείνη τα παράτησε όλα να μείνει μαζί του αλλά έξι μήνες μετά εκείνος είπε ότι δεν ταιριάζουν και θέλει να μείνει μόνος του. ‘‘Αλλά εγώ τον θέλω ακόμη’’ έβαλε τα κλάματα η πωλήτρια. Για να βοηθήσω την Αλίσια να βοηθήσει την Γαλλίδα, κατέβασα την έρευνα που έγινε για λογαριασμό της Pepsi Max για τις συνήθειες του Σύγχρονου Έλληνα Άντρα.
Ο Έλληνας άντρας λοιπόν κλαίει, έχει κάνει τουλάχιστον μια θυσία για να κερδίσει μια γυναίκα (θυσία είναι να μην δει τον αγώνα ποδοσφαίρου για ένα ραντεβού, να υποστεί πολύωρο shopping) και ενοχλείται αφάνταστα όταν η γυναίκα παίρνει τον ρόλο του. Λατρεύει την μητέρα του, φοβάται ότι μια γυναίκα θα τον τυλίξει, και το 60% το βάζει στα πόδια αν νιώσει κάτι τέτοιο. Ένας στους τέσσερις Έλληνες άντρες φεύγει όταν κάποια του ζητά να συμβιώσουν.
‘‘Ακριβώς’’ είπε η Αλίσια. ‘‘ Ο Έλληνας δεν είναι φτιαγμένος για πολιτικά ορθή σχέση, αλλά είναι φτιαγμένος για σεξ. Το πολύ καλό σεξ θέλει έντονα συναισθήματα, μεγάλα ‘‘εγώ’’, μυστήριο και ανισορροπία’’.
Αυτά για να ξέρετε πώς σας βλέπουν οι γυναίκες σαν Έλληνες άντρες. Κι όταν όλοι λένε ότι είσαι πεθαμένος, καλύτερα να ξαπλώσεις…
sexelixis