Το φαινόμενο παρατηρείται κυρίως από την περασμένη άνοιξη.
Όταν οριστικοποιήθηκε δηλαδή η μεταστροφή του καταναλωτικού κοινού προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα ράφια των μεγάλων σούπερ μάρκετς, για λόγους οικονομίας. Τότε ήταν… λοιπόν που οι διοικήσεις των μεγάλων αλυσίδων λιανικής αποφάσισαν να προχωρήσουν …αθόρυβα σε αυξήσεις τιμών στα συγκεκριμένα προϊόντα, για να αξιοποιήσουν αυτή τη στροφή.
Και κάπως έτσι, φτάσαμε σήμερα, οι ανατιμήσεις αυτές να έχουν ξεπεράσει σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και το 30%. Βεβαίως, τα σούπερ μάρκετς, το ίδιο διάστημα έκαναν και μειώσεις στα επώνυμα προϊόντα τους. Τα οποία όμως δεν είναι αυτά τα οποία – λόγω τιμής – προσελκύουν πλέον το αγοραστικό ενδιαφέρον.
Κι έτσι οι αλυσίδες «έκαναν την καρδιά τους πέτρα» και άρχισαν να ακριβαίνουν τα έως πρόσφατα φθηνά τους προϊόντα. Αυτή τη στιγμή υπολογίζεται ότι στα ράφια των σούπερ μάρκετ κυκλοφορούν 574 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ελάχιστα απ’ αυτά έχουν μείνει έξω από το χορό των ανατιμήσεων.
Όταν οριστικοποιήθηκε δηλαδή η μεταστροφή του καταναλωτικού κοινού προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα ράφια των μεγάλων σούπερ μάρκετς, για λόγους οικονομίας. Τότε ήταν… λοιπόν που οι διοικήσεις των μεγάλων αλυσίδων λιανικής αποφάσισαν να προχωρήσουν …αθόρυβα σε αυξήσεις τιμών στα συγκεκριμένα προϊόντα, για να αξιοποιήσουν αυτή τη στροφή.
Και κάπως έτσι, φτάσαμε σήμερα, οι ανατιμήσεις αυτές να έχουν ξεπεράσει σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και το 30%. Βεβαίως, τα σούπερ μάρκετς, το ίδιο διάστημα έκαναν και μειώσεις στα επώνυμα προϊόντα τους. Τα οποία όμως δεν είναι αυτά τα οποία – λόγω τιμής – προσελκύουν πλέον το αγοραστικό ενδιαφέρον.
Κι έτσι οι αλυσίδες «έκαναν την καρδιά τους πέτρα» και άρχισαν να ακριβαίνουν τα έως πρόσφατα φθηνά τους προϊόντα. Αυτή τη στιγμή υπολογίζεται ότι στα ράφια των σούπερ μάρκετ κυκλοφορούν 574 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ελάχιστα απ’ αυτά έχουν μείνει έξω από το χορό των ανατιμήσεων.