Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Τι Αποκάλυψε Η Φαίη Στον Αέρα Και Ο Γιώργος Έγινε Κόκκινος Από Ντροπή! [Video]

“Θα σας πω κάτι, αφορά και το MEGA…”, είπε η Φαίη Σκορδά με σοβαρό ύφος, διακόπτοντας την Βάσω Λασκαράκη και προκαλώντας επιφωνήματα …δέους των συνεργατών του “Πρωινό mou”, οι οποίοι με αγωνία περίμεναν να ακούσουν τα όσα είχε να καταγγείλει η παρουσιάστρια.
“Στο διάλειμμα βλέπω το κινητό μου και τι παθαίνω; Μου έρχονται μηνύματα τα οποία ανοίγει ο κύριος!
Εγώ δεν τα βλέπω ποτέ, γιατί τα βλέπει και δεν μου λέει σου έχει έρθει μήνυμα και νομίζουν ότι δεν απαντάω. Μου έχει στείλει ο Χάρης Γούλος μήνυμα, από το γραφείο τύπου του MEGA “Φαίη τηλεφώνησέ μου μετά την εκπομπή” και το μήνυμα αυτό το είχε διαβάσει κάποιος! Διαβάζει όλα τα μηνύματά μου!”, αποκάλυψε η Φαίη αλλάζοντας το χρώμα στο πρόσωπο του Γιώργου από ροζ σε κόκκινο!



Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης