Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Ακρωτηρίασε το πόδι της και αυτό αρχισε να..μεγαλώνει ξανά!

Η Mandy Sellars από το Accrington της Βρετανίας υποβλήθηκε πριν από 2 χρόνια περίπου σε μία χειρουργική επέμβαση και χρειάστηκε να ακρωτηριαστεί το ένα της πόδι. Λίγους μήνες αργότερα, όμως, το ακρωτηριασμένο της άκρο άρχισε να… μεγαλώνει ξανά!
Η 36χρονη Mandy υποφέρει από μία σπάνια ασθένεια όπου το σώμα της είναι κανονικό αλλά τα πόδια της είναι τεραστίων διαστάσεων!
“Ήλπιζα ότι μετά τον ακρωτηριασμό του ποδιού μου, η κατάσταση της υγείας μου θα σταθεροποιούνταν . Αντιθέτως, όμως, αυτό άρχισε να μεγαλώνει ξανά, να βαραίνει ακόμα περισσότερο, με αποτέλεσμα να σπάσει το προσθετικό πόδι που μου είχαν βάλει”, είπε η Mandy, προσθέτοντας: “Δεν το βάζω κάτω, όμως. Είμαι αποφασισμένη να ζήσω στην κατάσταση αυτή, είμαι αισιόδοξη ότι θα βρεθεί η κατάλληλη θεραπεία”.
Το πόδι της άτυχης Mandy ζυγίζει τώρα περίπου 20 κιλά και έχει περίμετρο ενός μέτρου…






weirdnews.gr

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης