Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

“Η Πρώην Μου Με Απάτησε Με Τον Κολλητό Μου”

Αποκαλύψεις για την προσωπική του ζωή έκανε ο Κώστας Μαρτάκης στο περιοδικό People.
Ο τραγουδιστής αναφέρθηκε σε μια τραυματική εμπειρία που είχε όταν… 
ήταν 19 ετών που τον πλήγωσε πολύ και δε θα την ξεχάσει ποτέ.
Τότε ήταν που ένιωσε τι θα πει προδοσία, αφού η κοπέλα του, με την οποία ήταν πολύ ερωτευμένος τον απάτησε και μάλιστα με τον καλύτερό του φίλο.
«Προδόθηκα μια φορά, αλλά ήταν πολύ έντονο. Στα 19 μου, όταν εγώ ήμουν πάρα πολύ ερωτευμένος με μια κοπέλα κι ενώ είχαμε ήδη σχέση για κάποιους μήνες, κατάλαβα – χωρίς να το δω ποτέ με τα μάτια μου – ότι είχε ταυτόχρονα ερωτική σχέση και με κάποιον από τους καλούς μου φίλους», είπε ο Κώστας.
Μάλιστα τότε είχε πληγωθεί πάρα πολύ.
«Όταν είσαι 19 χρονών και σου συμβαίνει κάτι τέτοιο χάνεις τον κόσμο σου, πληγώνεσαι, νομίζεις ότι όλα θα είναι έτσι και στο μέλλον», τονίζει.
Όπως παραδέχθηκε περισσότερο πληγώθηκε από την προδοσία του φίλου του, παρά της κοπέλας του.
«Ήμασταν φίλοι από το γυμνάσιο. Πίστευα πως η φιλία μας ήταν πιο πάνω από καθετί ερωτικό, αλλά δυστυχώς έπεσα έξω. Η σύντροφός μου με έπαιρνε μετά τηλέφωνο για να μου εξηγήσει δήθεν ότι ήταν λάθος, ενώ εκείνος ούτε καν τόλμησε να μου μιλήσει. Πάλι καλά γιατί αν τον συναντούσα ξαφνικά μπροστά μου θα τον είχα σκοτώσει!», λέει.







mychannel.gr

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης