Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Μέσι: Θέλω να γίνω πατέρας


Ο μικρός «μάγος» συγκατοικεί εδώ και καιρό με την Αντονέλα Ρόκουτσο

Μέσι: Θέλω να γίνω πατέραςΤην επιθυμία να αποκτήσει σύντομα τη δική του οικογένεια εξέφρασε ο Λιονέλ Μέσι σε μία διαφορετική του συνέντευξη στο περιοδικό «Caras» της Αργεντινής.

«Είναι όνειρο για μένα να αποκτήσω παιδιά και οικογένεια», δήλωσε ο 24χρονος άσος της Μπαρτσελόνα, που συγκατοικεί εδώ και καιρό με την Αντονέλα Ροκούτσο. «Στο ποδόσφαιρο αντιμετωπίζεις συχνά πολλά ερωτήματα και μπορεί να ξεφύγεις. Η στήριξη της οικογένειάς μου έκανε τα πράγματα πιο εύκολα για μένα. Ήταν πάντα δίπλα μου και πολύ σημαντική για την εξέλιξη της καριέρας μου», πρόσθεσε, ενώ κατέληξε: «Η αλήθεια είναι πως ζω μία κανονική ζωή. Προτιμώ να έχω την ησυχία μου στο σπίτι μου».











Πηγή: sport-fm.gr 

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης