Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Απόδοση δικαιοσύνης

Κυριοι ενορκοι κυριοι δικασται...
Σημερα διεπραξα μια υβριν!!!
Πηγα να βρω το δικιο μου, ναι ναι οπως το ακουσατε πηγα να βρω το δικιο μου.



Σας παρακαλω μη με βριζετε....δεν ηξερα, ειμαι αδικαιολογητος το ξερω. Κατι η τηλεοραση κατι οι κακες παρεες, νομιζα οτι ειχα το δικαιο με το μερος μου. Τολμησα το καθικι να παω να ζητησω πισω τα λεφτα απο εναν γιατρο που με κοροϊδεψε. Για καλη του τυχη ομως, δοξα τω θεω, σωθηκε απο θαυμα απο τα πλοκαμια ενος καθαρματος που τολμησε να του πει "θελω τα λεφτα μου πισω"......δηλαδη εμενα. Οι λεξεις αυτες ηταν ταφοπλακα για τον ιδιο ο οποιος τοσα χρονια τωρα προσπαθει με  νυχια και με δοντια να με καταστρεψει, αλλα εγω εκει ρε παιδι μου να μην θελω να καταστραφω....εεεεεεεεε μααααα. Τι κι αν εγω ειχα χαρτια απο ιατρικες σχολες πανεπιστημιων, τι κι αν εγω ειχα ακτινογραφιες και γνωματευσεις. Ευτυχως νικησε το καλο και ετσι εχουμε happy ending, διοτι η δικαιοσυνη μιλησε και με εβαλε στη θεση μου, εκει που ανηκω, στο εδωλιο για συκοφαντικη δυσφήμηση με την βοηθεια καποιων καλων σαμαρειτων. Τουλαχιστον στο τελος μαθαμε οτι αποδοθηκε δικαιοσυνη!







tro-ma-ktiko 

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης