Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

ΔΕΙΤΕ: Η ερωτική της περιπέτεια της έκανε τη ζωή κόλαση

Η ερωτική της περιπέτεια της έκανε τη ζωή κόλασηΗ 22χρονη «πέτρα του σκανδάλου πίσω από το διαζύγιο του

Ashton Kutcher και της Demi Moore...

Sara Leal, δήλωσε ότι τους τελευταίους μήνες ζει… μια κόλαση!


Το γεγονός ότι το όνομά της μπλέχτηκε σε ερωτικό σκάνδαλο είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη δουλειά της, ενώ δεν της μιλούσαν ούτε τα μέλη της οικογένειάς της.

Η ίδια ισχυρίζεται ότι δεν είναι «κακό παιδί», όπως την έχουν χαρακτηρίσει, και δηλώνει μετανιωμένη για την ερωτική της περιπέτεια με τον Kutcher, προσθέτοντας ότι οι περισσότερες κοπέλες στην ηλικία της θα «άρπαζαν την ευκαιρία για να “ρίξουν” έναν τόσο διάσημο σταρ».
 

Οι δυο τους πέρασαν το βράδυ της 6ης επετείου γάμου του νεαρού ηθοποιού σε πολυτελές ξενοδοχείο του San Diego.
 

«Ήταν τρελό. Δεν είχα ιδέα που έμπλεκα. Μπορεί να φαίνεται ότι “πήγαινα γυρεύοντας” ή ότι “ήξερα τι έκανα”, αλλά δεν ήταν έτσι. Ο μπαμπάς μου δεν ήθελε ούτε να μου μιλήσει, ενώ δέχτηκε πολλά ενοχλητικά τηλεφωνήματα από γονείς φίλων μου. Απολύθηκα. Έχασα την καλύτερή μου φίλη, που συγκατοικούσαμε μαζί και αναγκάστηκα να μετακομίσω. Επί δύο μήνες δεν είχα δουλειά. Δεν είχα ιδέα ότι επρόκειτο να συμβούν όλα αυτά» είπε η ίδια.
 

Η Leal είπε στο Fox News ότι δεν ήξερε ότι ο Kutcher ήταν παντρεμένος, όταν δέχτηκε να πάει μαζί του στη σουίτα του στο ξενοδοχείο Hard Rock Hotel στο San Diego της Καλιφόρνια.
 



Αποκάλυψε ότι έκαναν σεξ χωρίς προφυλάξεις, γιατί ο Kutcher της είπε ότι είχε χωρίσει από τη γυναίκα του.
 



 



«Δε βλέπω τηλεόραση και διαβάζω πολύ λίγα περιοδικά. Ποτέ δε μου πέρασε από το μυαλό ότι ήταν παντρεμένος. Μετά εκείνος μου είπε ότι είχε χωρίσει. Δεν σκεφτόμουν καθαρά τότε» πρόσθεσε.
 

«Ήταν ένας όμορφος νέος και εγώ φέρθηκα σα χαζή. Από τότε που ήρθα να ζήσω στο San Diego είχα μόνο ένα σύντροφο και οι φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας ήταν από ένα σαββατοκύριακο της ζωής μου, που επέδειξα τη χειρότερη εικόνα για τον εαυτό μου. Δεν είμαι έτσι. Για δύο εβδομάδες μετά το περιστατικό ήμουν πολύ χάλια» κατέληξε.
 


Τώρα η Leal εργάζεται σε μεσιτικό γραφείο και εκπαιδεύεται για να γίνει δασκάλα γιόγκα.







24wro

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης