Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Το Πρόβλημα Υγείας Της Ειρήνης Νικολοπούλου Και Η Συγκίνηση Της On Camera [Video]

Η δημοσιογράφος περιγράφει την περιπέτεια που πέρασε για δύο χρόνια με την υγεία της, τη δύσκολη περίοδο μετά το… διαζύγιο και αποκαλύπτει για ποιο πράγμα έχει μετανοιώσει στη ζωή της.

Η Ειρήνη Νικολοπούλου μίλησε στην “Πρωινή Μελέτη” για πτυχές της προσωπικής της ζωής, αλλά και για την καθημερινότητά της χωρίς τηλεόραση.
Το διαζύγιο
“Δεν ξεπερνιέται ποτέ. Είναι πάρα πολύ σκληρή διαδικασία και για τους δύο και για την κόρη μου και για όλους. Απλώς προσπαθείς να σταθείς πολύ καλά ο ίδιος στα πόδια σου, να μην έχει επιπτώσεις στο παιδί, να δημιουργήσεις όσο το δυνατόν καλύτερες σχέσεις με τον πατέρα. Νομίζω τα καταφέραμε”.
Για ποιο πράγμα έχει μετανοιώσει
“Επτά μέρες μετά τη γέννηση της κόρης μου επέστρεψα στο MEGA, γιατί προκηρύχτηκαν πρόωρες εκλογές. Ενώ θήλαζα αναγκάστηκα να διακόψω. Είναι από τα πράγματα που έχω μετανοιώσει στη ζωή μου”.
Η απουσία της από την τηλεόραση
“Η κόρη μου σπουδάζει στο εξωτερικό και μου λείπει πολύ. Η τηλεόραση δεν μου λείπει”.
Το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε
“Ήταν το 2007. Με τσίμπησε ένα κουνούπι σε μια ωραία χώρα που είχα πάει διακοπές και δεν διαγνώστηκε άμεσα, με αποτέλεσμα να περάσω πάνω από δύο χρόνια με ένα μεγάλο πρόβλημα. Τώρα είμαι εντελώς καλά”.
















πηγή:zappit.gr

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης