Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Πώς έγινα πλούσιος σε ...4 μέρες!!



.....χωρίς να κουνήσω το δαχτυλάκι
μου (διότι εκτός από οκνηρός είμαι και εξόχως
τυχερός: για την ακρίβεια, έχω καταρρίψει τους νόμους των πιθανοτήτων)....
Το Ιταλικό ίδρυμα Vittorio έχει ως στόχο την ανάπτυξη του ανθρώπου, της παιδείας και της κοινωνίας. Για να γιορτάσει τα 30 χρόνια του, έδωσε πρόσφατα από 1.000.000 δολλάρια σε εκατό ανθρώπους που επελέγησαν τυχαία (από websites και από εκατομμύρια αποδείξεων σουπερμάρκετ παγκοσμίως). Ένας από τους τυχερούς ήμουν και εγώ, όπως με πληροφόρησε e-mail που έλαβα στις 22 Ιανουαρίου.

Την ίδια μέρα κέρδισα και ένα καινούργιο Range Rover συν 500.000 λίρες, όπως μου ανακοινώθηκε από το αγγλικό γραφείο που έχει αναλάβει την προώθηση της εταιρείας.

Την επομένη μου ανακοινώθηκε ότι ήμουν επίσης ένας από τους τυχερούς που κέρδισαν 1.200.000 λίρες στη διαφημιστική διεθνή διαδικτυακή κλήρωση που κάνει κάθε χρόνο ο Κρατικός Οργανισμός Λαχνών της Αγγλίας.

Δύο μέρες μετά, πληροφορήθηκα ότι μου έτυχε και ο πρώτος λαχνός σε ένα πανευρωπαϊκό πρόγραμμα για την προώθηση του internet, που το έχει αναλάβει Ισπανικό Γραφείο. Κέρδος 987.248 ευρώ - και 26 λεπτά, παρακαλώ.

Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε LIKE και μοιράσου το με τους φίλους σου

Δείτε Επίσης